Címkék, meg minden...

Metapay szösszenet @ VOLT

2011.07.02. 00:13 - Ungárische Spráche Alkohol

Címkék: volt

  Nem sok időm van posztolni, lévén a cikkeket sem most írom VOLT-ról, hanem majd, de nem tudok elmenni egy tipikus magyar dolog mellett...

 

 Nos, a Fesztiválkártyáról van szó - tudjátok, raktok rá pénzt, aztán ezzel fizettek, nem kell kp, ha elhagyod, letilthatod stb.

 

  Régóta ismerem, s szeretem ezt a rendszert. A VOLT-on kb. 50 mp-et álltam sorban, hogy feltöltsem a kártyát 15 mp alatt, utána mindenhol pillanatok alatt fizettem stb. Mindenki szereti (bár tegyük hozzá, karcolódik a portól is, így tán a pass-tartót hozzá ingyen is lehetne adni, nem 1500.- Ft ellenében...), átlátható a könyvelés, a tévhitekkel ellentétben nem iszol többet, hisz tudod, még mennyi van, és bizony, magyar ember, ha 100 Ft-nál több marad rajta kiváltja "buszra jó lesz" alapon.

 

  Akkor meg mi a bajom? Az, hogy mikor tavaly bevezették, szinte mindenki rinyált, hogy ez nem jó. Mikor idén kötelezővé tették, a kétharmad rinyált, hogy ez nem jó. Most, hogy működik, jó, minden, már mindenki állítja, ő az első perctől tudta, hogy jó lesz, sőőőt... érdekes, akkor hol vannak az ellenzők? :Đ Vagy nem járnak fesztiválra, de akkor ne szóljanak bele; vagy látták, hogy jééé, működik, de nem azt mondják, hogy tartottam tőle, de jó lett, hanem én tudtam, jó lesz ez... bocsi, de egyik rosszabb mint a másik XD

A bejegyzés trackback címe:

https://nyarifesztivalok.blog.hu/api/trackback/id/tr583031630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása